Generelle oplysninger

v/ Henrik Gylling Bevensée
2610 Rødovre
Cvr-nr 32 73 03 61
 
E-mail: kontakt@gbits.dk
Telefonnr. :  +45 26 34 15 10
 
Etableret oktober 2016 & Registreret hos skat februar 2017
 
Bestilling og betaling

Jeg servicerer ikke personer under 18 år uden skriftlig tilladelse fra en myndig person med billede id.

For at benytte min service kan min Aftalebog benyttes, her kan du vælge den service du ønsker at benytte.

Vær opmærksom på at der kan komme ændringer i planlægningen.

Der er pålagt 1. times transport tid på de enkelte ydelser. Tillæg for transport påføres den endenlige betaling pr. 31. marts 2020.

Ved akut udrykning kan aftalebogen ikke benyttes og der pålægges et gebyr på 50,00 kr pr. time ved bestillingen.

Ved e-mail/telefon opringning skal jeg have følgende oplysninger:

E-mail adresse

fulde navn og adresse samt et telefonnr. (helst mobil) 

Hvilken ydelse der ønskes.

Jeg sender en e-mail, bekræftelse, på det ønskede og først derefter er bestillingen gældende. Hvis det ønskes kan der sendes en sms dagen før som en reminder.

1 times serviceydelse er altid 60 min. du betaler altså for 60 min uanset om opgaven kun tager 30 min, hvis det tager længer tid betales der pr. påbegyndt time, hvis ikke andet på forhånd er aftalt inden opgaven påbegyndes.

Afbud (annullering af aftalen).

Ønsker du at aflyse en aftale skal jeg have besked senest dagen før kl. 16.00. Dog fredag inden kl. 16 hvis der meldes afbud samme dag opkræves et gebyr på 250.00 kr . Der kan gives besked pr. telefon eller e-mail. Ikke sms da de er lang tid om at komme. Typisk 2 dage.

Jeg opkræver ikke moms af time prisen.

Jeg modtager kontant eller kortbetaling:

 Kontanter/kort kun på beløbet

Der opkræves ikke gebyr for betaling med kort

Betaler du med internationale kort behandles dine data af

iZettle AB, 556806-0734, Regeringsgatan 59, 111 56, Stockholm, Sverige

E-mail dataprotection@izettle.com.

Når du modtager en kvitering vil der stå iz foran GyllingensIT

Betalings frist:
 
Firmaer og foreninger: 5. hverdage regnet fra besøgsdagen. 

Private er betalingsfristen kontant senest ved afslutning af ydelsen

Bankoverførsel kun efter aftale. Der skal beregnes 2. bank dage før betalingen er registreret på kontoen. 

Levering:

Leveringstiden for ydelsen er efter aftale med dig som kunde og kan aftales individuelt fra gang til gang.  Der tages forbehold for pludseligt opstået hændelser som ingen er herre over.

Særlige vilkår:

  • Der kan være enkelte ydelser hvor der kan være brug for en tredje part der først skal udføre en del af arbejdet, som kan betyde, at du som kunde må afvente leveringen af den givene ydelse.
  • I sådanne tilfælde forbeholder jeg mig ret til regulering af prisen på besøget.
  • Data kan gå tabt ved udførelse af en serviceydelse, der påtages ikke ansvar for dette.
  • Ønskes data forsøgt bevaret eller gendannet, sker dette kun ved skriftlig aftale og mod særskilt vederlag. Der kan ikke på forhånd vurderes om det er muligt at løse en sådan opgave.
  • Ved en bestilling af en service ydelse accepteres dette vilkår.
  • Hvis du fortryder din bestilling gælder de almindelige betingelser for fortrydelsesretten
  • Der tages forbehold for lovlig frafald som akut opstået sygdom, dødsfald eller lignende. 
  • I sådanne tilfælde skal vi have besked hurtigst muligt.

Ydelser undtaget fortrydelsesretten:
Følgende tjenesteydelse er undtaget fortrydelsesretten:

 

  1.  Aftaler om specifik akut tjenesteydelse hos dig, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om.
  2. Levering af tjenesteydelser i forbindelse med tilbud som er tidsbegrænset kan ikke ændres.
  3. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium (Cdrom, dvd, usb eller ligne), hvis udførelsen er påbegyndt med dig som kunden forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret
  4. aftaler hvor der ligger en fast periode og pris på en ydelse (Aftale efter accept af tilbud)

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (person data politik) For at du kan indgå aftale, er der brug for følgende oplysninger:

 

Navn (Fornavn og efternavn)
Adresse(gadenavn, husnr, etage evt. lejlighednr.)
postnr samt bynavn
Telefonnummer (helst mobil)E-mail adresse (til bekræftelsen)

Registreringen af dine personoplysninger bliver gemt til og med dagen efter arbejdet er udført. Dog ikke hvis der er modtaget faktura eller kvitering for kortbetaling. Dette skal gemmes i 5 år ifgl. bogføringsloven, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via e-mail, kontakt formular eller/og via www.gbits.dk/aftale (aftalebogen), sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorefter kun Ejeren af Gyllingens IT Hjælp har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Jeg opbevarer kundeoplysninger krypteret.

Dette gælder også oplysning afgivet i forbindelse med køb af gavekort samt modtageren af gavekortet.

Oplysninger afgivet til Gyllingens IT Hjælp via hjemmesiden eller via telefonisk henvendelse videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret kunde hos Gyllingens IT Hjælp har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Person data loven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Gyllingens IT Hjælp via e-mail. Skriv venligst i emne feltet “Kunde registrering”.

Ved betaling med kort vider sendes dine data krypteret til iZettle AB som sørger for a overføre betaling til min konto. (data ansvarlig for kort betaling)

Klageadgang

Hvis det ikke lykkes mig at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
T 41 71 50 00
kfst@kfst.dk
 

Læs mere om Forbugerklagesystemet

Der tages forbehold for ændringer
Siden er opdateret 7. marts 2020.